Polityka Cookies

Pliki cookies, inaczej zwane ciasteczkami, to małe pliki tekstowe tworzone i wysyłane automatycznie przez strony internetowe, które odwiedzasz. Zawarte w nich informacje są zapisywane na urządzeniu końcowym, z którego korzystasz. Urządzeniem końcowym jest np. komputer, tablet czy smartfon. Informacje zawarte w plikach cookies mogą być wykorzystywane jedynie przez stronę internetową, z której zostały wysłane.

Strona https://www.zielonekilowaty.pl/ także wykorzystuje pliki cookies. Oznacza to, że gdy korzystasz z naszej strony internetowej, gromadzimy informacje o Twojej wizycie i sposobie poruszania się w serwisie do następujących celów:

  1. tworzenia statystyk i analiz. Analityczne pliki cookies wykorzystywane są w celu oceny statystyk wejść do serwisu internetowego, bo dzięki nim wiadomo, jakie są Twoje zainteresowania i potrzeby, co pozwala nam ulepszać naszą stronę internetową. Więcej na temat kodu Google Analytics i plikach cookies Google’a znajdziesz w Zasadach Google Analytics dotyczących bezpieczeństwa i prywatności (https://policies.google.com/privacy?hl=pl) i kodu Adobe Analytics (więcej informacji na stronie http://www.adobe.com/privacy.html);
  2. mierzenia skuteczności prowadzonych na rzecz naszej firmy działań marketingowych;
  3. dopasowanie treści reklam do Twoich preferencji, wyświetlanych zarówno na naszych stronach, jak i np. w sieci reklamowej Google (więcej informacji o plikach cookies wykorzystywanych w sieci reklamowej Google można znaleźć na stronie: https://support.google.com/adwords/answer/2407785) oraz na portalu społecznościowym Facebook (więcej informacji o polityce plików cookies można znaleźć na stronie: https://pl-pl.facebook.com/policies/cookies/);
  4. monitorowania i zapisywania zachowań użytkownika na naszej stronie internetowej, w tym celu korzystamy z usługi Hotjar. Narzędzie to zapisuje dane takie jak: przewijanie strony, nawigacja, ruch kursora. Gromadzone są dane dotyczące lokalizacji, urządzenia, systemu operacyjnego, przeglądarki oraz plików cookies. Hotjar nie gromadzi innych danych. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Hotjar znajdują się na stronie internetowej: https://www.hotjar.com/privacy. Jeżeli chcesz zrezygnować z usługi Hotjar, kliknij w podany link: https://www.hotjar.com/opt-out. Po skorzystaniu z tej funkcji nastąpi usunięcie plików Cookies, jeżeli powrócisz na naszą stronę usługa monitorowania za pośrednictwem Hotjar włączy się ponownie.
  5. zapamiętywania, czy wyraziłeś nam zgodę na wyświetlanie w przyszłości niektórych treści;
  6. dostosowania naszej strony internetowej do urządzeń i przeglądarek.

Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies – sesyjne oraz stałe. Pierwsze z nich są tymczasowymi plikami cookies i pozostają na Twoim urządzeniu aż do opuszczenia strony internetowej lub zamknięcia przeglądarki internetowej. Stałe pliki cookies pozostają na Twoim urządzeniu przez określony czas lub do momentu, kiedy je manualnie usuniesz (to jak długo dane ciasteczko pozostanie na Twoim urządzeniu zależy od „czasu życia” tego pliku cookie oraz od ustawień Twojej przeglądarki internetowej).

Rezygnacja z akceptowania plików cookies

Większość używanych przeglądarek, zarówno na komputerach, jak i smartfonach domyślnie akceptuje pliki cookies. W każdej chwili możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki. Zastrzegamy jednak, że brak możliwości zapisywania/odczytywania plików cookies przez naszą stronę może spowodować nieprawidłowe wyświetlanie się serwisu w przeglądarce.

Wykorzystujemy także podobne technologie do plików cookies takie jak web beacons zwane pikselami. Pliki te gromadzone są przez Twój komputer lub urządzenia mobilne w przypadku wejścia na stronę internetową, za pośrednictwem reklamy, wiadomości e-mail oraz aplikacji mobilnej. Korzystamy z nich po to by dopasować treści do Twoich preferencji oraz skierować odpowiednią ofertę reklamową.

Korzystamy także z plików cookies tworzonych przez podmioty, z którymi współpracujemy. To pliki cookies Google Inc w celach świadczenia usługi Google Analytics, Google Marketing Platform i Google Ads, Facebook, Adform w celach analizy ruchu i mierzenia skuteczności reklam.